DoesAnyoneCare

сряда, септември 20, 2006

най - обичам преди да заспя.. да плача

8 Comments:

  • At 4:44 пр.об., Blogger Ju said…

    ama...znaesh li che to ne e mnogo polezno...senki pod o4ite , torbi4ki , na drugiq den...ne e oferta...spri da pla4e6 i se vzemi v ryce,da ne te vzimam az. ako obi4a6.

     
  • At 11:36 пр.об., Blogger Гупа said…

    elaaa me vzemiiiiiiiiii
    elaaaaaaaaaaa

    hahhaah...

     
  • At 4:49 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    хаха,кети,грабвай я и я отмъквай,че тука всичките ще ни удави в сълзи. край ми ъ ривър. цунк те ина

     
  • At 6:58 сл.об., Blogger Ju said…

    ouh haha. izvineti ma. pristignaha mi botushkite ot UPS ma sa mi pratili po-malkiq nomer.. Na nqkoi da mu se davat 40$ za esenni botushki na cvetq,v zelena gama , mnogo sladki , nomer 38,5 EUR ?

     
  • At 11:50 сл.об., Blogger Гупа said…

    moje az da ti dam moq pantalon na adidas za 106 leva...sreshto botushkite:D

     
  • At 11:58 пр.об., Blogger mysa said…

    абе Ина бее...после аз съм бил депресант..
    тез постове не ме кефят нешо

     
  • At 1:43 сл.об., Blogger Гупа said…

    аз... съм на моменти;) както всички...хиихих..ся съм екстра.отивам в кака ми днес.. при бебетоооо и при другото...е не е бебе ама е сладко;) и алекс...нале знаеш че и двате си имаме по едно мимиче и едно момченце...хихихиих... някой ден може да ги запознаем...ихихихи...ай целувки.

     
  • At 12:57 пр.об., Blogger mysa said…

    хаха да
    шууур
    "извинявай скъпа моя,че те пребих от бой, вината беше твоя, шамарът лично мооой..."

     

Публикуване на коментар

<< Home