DoesAnyoneCare

събота, септември 09, 2006

помощ..

бяхме трима.боядисвахме една сграда, докато не ни нападнаха.
имаше едно хале с размерите на трафопост...
вътре сме. те двамата имаха пушки.
започна да се пълни с вода.. няма как да излезем. единият умря.
останахме двама. сградата се напълни догоре с вода,но дойде тя заедно с нещотото от което вдишаш можеш да издържаш по-дълго под водата.
-защо не разбием стъклото с нещо?!
възможно ли беше?! та те ми се изсмяха под водата. изобщо не им обърнах внимание. всички знаят,че се ужасявам от водата и то като се намирам в нея..започнах да блъскам стъклото...нищо...продължавах! започна да се пропуква...най -найрая успях.!!! нивото на водоата започна да намалява...
-чудесно!

вече бяхме в дома на иво..трябваше аз той и сестра му да знаесем едни хартиени пликове с нещо до селото му...трябваше двама от нас да са на мотори, а третия на колело...
-нали можеш да караш,всеми колата на майка си.
не...нищо. все едно не съм казала нищо.
и все пак...йоана остана,а ние отидохме. предпочетох да пътувам с колелото...няма опасност да ми свърши бензина...

а после имаше нещо ужасно...
не ми се пише за него.
точка.


в съновника пише:

дълбока ВОДА в съня ти издава съществуването на сериозни опасности за тебе.
(супер,а?)

ПУШКА ако видиш или използваш насън. ще имаш сериозни неприятности с близки или приятели.
(продължаваме с добрите новини)

СТЪКЛО сънуваш ли стъкло ще имаш непредвидини трудности.
счупено стъкло в съня предсказва тревоги,нещастия, загуби...


нямам какво повече да кажа.
:((( не искам да ми се случват лоши неща. не искам нещастия!!!
стига ми толкова...