DoesAnyoneCare

четвъртък, август 10, 2006

сладко бе

Всеки ден мисълта за теб
кара ме да бъда най-щастливия човек на света.
Всеки ден твоя силует
кара ме да полудявам, без да знам и аз защо
Всеки ден мисълта за теб
ме кара да се чувствам добре.
Всеки ден мисълта за теб
ме прави най-щастливия човек на света
Всеки ден мисълта за теб
кара ме да правя най-абсурдните за мен неща.
Всеки ден твоя силует
кара ме да те искам точно тук и сега!
Всеки ден мисълта за тебме
кара да се чувствам добре.
Всеки ден мисълта за теб
ме прави най-щастливия човек на света.
Бих продал всички неща,
за да мога да съм с тебе сега.
Бих заложил четвърт от моята душа,
за да мога да те имам сега
Всеки ден мисълта за теб
ме прави най-щастливия човек на света
Всеки ден твоя силует кара ме да полудявам,
без да знам и аз защо
Всеки ден мисълта за теб
ме кара да се чувствам добре.
Всеки ден мисълта за теб
ме прави най-щастливия човек на света.

3 Comments:

Публикуване на коментар

<< Home